Sockerkick?

Åkte till Jimmys bror igår för att hjälpa honom uppdatera GPSen.
Jag satt och pratade lite med the dragon och mia! Fick även en cola
vilket resulterade till att jag blev överpigg fastän jag var skittrött så
jag blev flum när vi kom till Slite igen. Är inte van vid att dricka cola
direkt. HAHA! Kom väl hem runt tolv och sen somnade jag inte fören
typ ett. Vaknade var femte minut hela natten ungefär och klockan
sju kunde jag inte längre somna om. Kändes som att allt låg i kläm
i magen och ryggen. Men det positiva är att jag antagligen kan sova
på dagen och det är så mycket skönare faktiskt. Ställa klockan bara
så man inte missar att dra ner till MVC senare! Måste kolla upp tiden!

Kommentarer
Postat av: luffi

God morgon! Allt bra idag!? kram Luffi

2010-10-18 @ 09:19:27
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0