Som en möglig skitkorv!

Ja, så känner jag mig just nu! Jag har ont över allt!
Kan inte sitta eller ligga i soffan, kan inte sitta i sängen,
kan dock halvsitta i datastolen och ibland ligga i sängen.
Kul att man kan vara vart man vill eller hur? Och humör-
svängningar har jag också som heter duga! Utan anledning
kan jag lägga mig på sängen och gråta. Utan anledning kan
jag bli irriterad och vill bara skälla ut någon eller smälla till
någon. Tur att jag kan kontrollera mig själv på den biten!
Sen svänger det om så blir jag hur mysig som helst, eller
som vanligt eller.. Ja, jag vet inte! Jobbigt är det i alla fall
och jag vill bara klämma ut bebisen nu på en gång. Jag
orkar faktiskt inte mer nu! JÄVLA SKIT!

Jag känner mig nog värre än en möglig skitkorv!

Därav dåligt med blogginlägg. Jag orkar faktiskt inte
vara positiv eller trevlig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0