Sova blir en lyx!

Att få sova har blivit en lyx. Om jag får sova 2-3 timmar i sträck
känner jag mig bortskämd! Hela natten vaknar jag för att vända
på mig eller för att jag råkat lägga mig fel eller obekvämt, för att
jag måste kissa, för att jag måste snyta mig, om Jimmy snarkar
eller någon annan anledning! Oftast kan jag somna någon timme
på dagen också men det känns som hela dagen blir förstörd då!
Nu önskar jag bara att bebis kan komma ut! Jag vet att jag inte
kommer få sova på nätterna då heller, men jag kommer i alla
fall vara vaken av en bättre anledning! Tycker att man borde få
sova ut nu innan bebisen kommer men det kunde man ju glömma!

Nu känner jag bara att jag är i stort behov av en dusch så ska
hoppa in i duschen och sen försöka sova en liten stund innan
jag ska till MVC. Längtar till UL imorgon också så man slipper
leva i undran varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0