Sugen som fan! :)

Här sitter jag vaken klockan tjugo i sju en fredagsmorgon. Har varit vaken ett tag men i af. Är så himla sugen på energidricka, typ redbull. Shell öppnar om 15 minuter tror jag, eller om de redan öppnat och det känns riktigt värt att klä på sig, köra dit och köpa en redbull för säkert 25 kronor och sen köra hem igen. Men jag ska försöka hålla mig ifrån det. Min nödlösning får bli en sur clementin istället. Så perfekt sur har jag aldrig ätit förut. Nästan lika sur som citron men utan citronens beska smak och sen är det ju lättare att äta clementin också. :) fast jag tar nästan en halv timme på mig att skala den för det får inte vara något vitt på den alls. Det är så äckligt. ;) borde nog försöka sova när jag ätit upp den så jag är pigg och glad när jag ska till stan och fika med några andra gravidingar. Vi bestämmer fika ibland och träffas i stan. Mysigt. :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Man får inte dricka energidricka när man är gravid.

2010-10-15 @ 14:25:06
Postat av: AnnaaNordin

Jodå..

2010-10-15 @ 14:27:00
URL: http://pannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0