Vadå blond och het?

Detta inlägg hittade jag på en blogg och kan inte låta bli att svara!

JAG är nu brunett, när jag var yngre var jag äkta blond,
men det färgade jag sönder, blonderar dock ibland fortf!

JAG är inte ute efter att få ligga mest! JAG är inte ute efter att
få den snyggaste killen, jag har redan min och han är det bäta
jag vet! JAG har tillräckligt med pengar som jag/vi behöver och
jag har även tillräckligt till barnet också! JAG kommer lyckas i
den karriär jag valt. JAG behöver inte få allt serverat på silverfat!

JAG klagar inte på allting, Jag är VERKLIGEN inte lättfotad och det
är ju en blondin som säger emot sig själv.. "blondiner får mest ligg
men brunetter är mer lättfotade" passar det ens ihop? JAG är inte
otrevlig mot någon som inte är otrevlig mot mig. JAG är inte ett
dugg avundsjuk på NÅGON! Suger på att blogga? Det kanske jag gör,
men det är ingenting jag prioriterar i livet! Och det är då fan inte
för att jag är brunett! JAG kommer inte i andra hand och vill inte ens
komma till "toppen" vad är det? Visst, jag får antagligen arbeta mig
upp, men det är väl det de flesta gör eller hur? Jag erkänner att jag
är inte världens snyggaste, men inte heller världens fulaste och det
har inte heller med min hårfärg att göra! OCH jag får ligga exakt
när jag vill och det har inte heller med min hårfärg att göra, och inte
heller hur lättfotad man är för JAG har ett fast förhållande och jag
har snart en egen "nystartad" familj! Och vi klarar oss med ekonomin!

OCH JAG ÄR LYCKLIG!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fattar inte alls varför du ens tar åt dig, helt rubbat. Har ni ramlat allihopa eller? Du byter ju fan vänner varannan dag och snackar skit om dem, sen byter du och snackar skit om dem. Stay away Anna from now one.

2010-10-26 @ 11:07:32
URL: http://mynameispippa.blogg.se/
Postat av: Malin

Haha det blondiet som skrev det där hade inte mycket hjärnceller kvar. Det är inte bara motsägelsefullt det är rent idiotiskt. Fördomsfullt och småaktigt.

2010-10-26 @ 22:32:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0