Vårat fina spjälsängsskydd är jätte högt b...

dsc03514 (MMS)

Vårat fina spjälsängsskydd är jätte högt berättade mamma igår, jag som inte ens kollat på det klokt. Det går tydligen från sängen när den är på det lägsta och enda upp och det ska den inte göra. Vi ska dela den minst på hälften och då har man ju två istället. Ska ju kunna använda det när sängen är upphöjd också. Måste först bygga ihop sängen idag så man vet hur högt skyddet ska vara. :) fint och unisex skydd i af. :) drömde inatt att man såg på ultraljudet som jag ska på på tisdag att det var en flicka och det gör bara att jag återigen tror att det blir en pojke för drömmar brukar ljuga. ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

Fin blogg! Jag är också beräknad i november fast den 3:e november, hoppas allt är bra med dig! :) kram

2010-10-16 @ 11:03:24
URL: http://aekander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0