Besöket på MVC!

Jag skulle försöka göra pinkprov men det gick inte som
vanligt. Hemma kissar jag hela tiden men där går det fan
inte! Vet inte varför. Vågen visade 2 kilo mindre än förra
gången, men det var inget farligt, det var bara bra. När
man redan har övervikt så är det bra att inte gå upp
under graviditeten! Jag har nog bara tur, men kan inte
äta så stora portioner nu heller så det kan ju bero på
det också! Lågt järn hade jag också. Men sockret såg
bra ut som vanligt. Tur man inte får havandeskaps-
diabetes! Det är nog inte så roligt att få det! HU!



Och bebisen har fått för sig att ligga med rumpan neråt!
Men det är 6 veckor kvar så om 2 veckor kollar vi ihen
hur den ligger och är det samma sak då (som det varit
nu de tre senaste veckorna) så får jag åka in på ett UL!
Efter det gör de ett vändningsförsök, om jag inte får för
ont av det. Det lyckas dock bara i 50% av fallen så om
det inte går eller om jag inte klarar av smärtan får det
bli ett planerat snitt, men det är ju ingenting man hoppas
på, vill ju helst föda vanligt om det är möjligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0