bowliebowliebowlie..

Jag blev så sugen på att åka in till laserdome i helgen men eftersom jag
är gravid och bara har 2 månader kvar så är inte det så jättebra, jag har
även för mig att de säger där inne att man inte får göra det när man är
gravid så då tänkte jag att vi kunde bowla istället. Det är ju någonting jag
kan vara med och kolla på och ha roligt med de andra fastän jag själv inte
får bära kloten! Sen är jag ju skitkass på bowling annars också HAHA. Men
på lördag bokade jag bana så åker vi in dit med Pedro och Jessica och tar
något att äta någonstans innan och sen bowling en timme. Blev sugen på
biljard också så vi får se vad de andra säger och om det ens är ledigt i det
rummet, vet inte hur populärt det är. Bilden är tagen från bowlingens hemsida
och det är en bild på banorna i det ena rummet här i Visby. Fula klot va??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0