Dagens farande!

Dagen började TIDIGT! Mådde bra som fan men
det höll inte länge. Efter en liten stund spydde jag
skum! Mumsigt, verkligen! Känns fortfarande i min
hals! Blää! Somnade om sen dock! Skönt som fan!




Körde till Lärbro till Jessica för att lämna pengar från
Jimmy. Jag valde lite kläder av henne så Jimmy fick
betala. Moahaha! Sen till Slite för att köpa matlåda på
restaurangen till Jimmy som var på cementa idag, sen
tillbaka till lärbro för att handla på ICA som stänger
idag. 50% på ALLT! Därefter skulle jag till en annan
affär som ligger bredvid men kom på att jag skulle
till barnmorskan på MVC om en kvart. Körde rally,
DOCK LAGLIGT SÅKLART! till Slite och in till BM!
Sen tillbaka till Lärbro igen för att fynda i den andra
affären! fram och tillbaka fram och tillbaka! Men
många fynd gjorde jag. Jimmy vill nu till Lärbro
igen för att köpa massa blöjor! Han får köra, för
nu orkar jag inte mer :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0