Dumma mobilblogg! Skit samma jag har körkort!!

Har skickat samma sms två gånger igår men det kommer inte upp på bloggen. Vet inte vad det är för fel. Men allt gick bra igår. Det gick åt helvete som jag trodde, men jag klarade min skrivning och sen körningen också. Ringde jimmy direkt som jobbar i stan och sa att han får komma och hämta mig och köra mig till öster centrum där bussarna går hem. Jag försökte låta så ledsen som möjligt men sen när han kom kunde jag ju inte hålla minen så jag sprang fram till bilen och nästan slängde ut honom. Skjutsade honom tillbaka till jobbet sen var bilen MIN. Blev en sväng till N och hon ville åka med mig och jag kör vilse i ett villaområde. Haha sen körde vi till affären och tog varsin sallad sen fick hon köra tillbaka för hon hittar bättre och hon fick körkort för över en månadsen och jag har inte åkt med henne förut. Det gick väldigt osäkert i början, för mig alltså inte n, men nu känns det bättre, nu börjar jag fatta att jag har körkort men det känns faktiskt som att jag är olaglig när jag tar bilen och kör ut på vägen helt själv utan någon som sitter bredvid med dubbelkommando. Kommer det två lika dana inlägg om körkort sen så är det sms som kommer väldigt sent, fick gå in på wap och försöka uppdatera detta istället. Kostar skjortan och lite till och går segare än sirap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0