Godmorgon alla morgonpigga. Eller det kans...

Godmorgon alla morgonpigga. Eller det kanske inte är någon morgonpigg som läser min blogg? Igår var jag i stan. Köpte inte något specc. Typ kyckling och grönsaker bara och åt lunch med en kompis. Köpte så man kan göra kycklingsallad. Eller paj vet inte än. Tycker ju inte om pasta så mycket men det hör ju till salladen tycker jag, men man kan ju ta väldigt lite. :) idag ska jag in till stan och luncha med en kompis om hon ännu kan? Och sen kanske lämna men telefon och massa bilder till polisen. Ska ringa först för jag vill ha en bestämd tid med handläggaren för mitt fall. Har ju varit med om det där förut och fastän de säger att det bara är till att komma in så får man sitta och vänta i en evighet. Men det blir nog bra tillslut. Kanske borde ta upp de trakasserande kommentarerna som jag får också utan att publicera dom? Det kanske hjälper.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0