Har du testat?

Jag vet att nästan alla mina kompisar på gotland har testat. Och med
testat menar jag smakat EN GÅNG! Det finns de som säger att de testat
några gånger, då kallar jag det inte för att testa. Jag själv har aldrig gjort
det i hela mitt liv, jag förstår inte anledningen till varför jag ska testa heller?
Jag klarar mig väldigt bra utan. Jag kan inte tycka synd om dom som fastnar
i skiten, det är ens eget val att testa från början. Säger man att man blivit
tvingad av någon så säger jag BULL SHIT! Det var ingen som stoppade in det
i munnen på dig, ingen som sög i sig blossen åt dig, ingen som snortade åt dig,
ingen som svalde tabletten åt dig! KNARK ÄR BAJS! den åsikten kommer jag
alltid stå fast vid! Jag behöver inte ens testa för att veta det! Jag är stolt!

Kommentarer
Postat av: Carro

Har aldrig och kommer aldrig, är väldigt anti knark av alla sorter! :)

2010-09-09 @ 10:35:18
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0