Jag HATAR svartsjuka!

I det förhållande jag har existerar inte svartsjuka och det är
jag in i helvete glad över! Hade det varit nödvändigt så hade
det självklart funnits men det finns ingen anledning för varken
mig eller Jimmy att vara svartsjuka! Men vissa är ju det helt
utan grunder, som t.ex den tjejen jag ska skriva om nu! Hon
går in på sin pojkväns facebook och tar bort de "tjejkompisar"
han har som hon inte tycker ska finnas där. Bl.a är jag en av
dem och jag förstår inte varför! Det var många hon tog bort!
Man ska kunna umgås med vem som helst, kille som tjej utan
att den man är tillsammans med blir rosenrasande. Varför ska
man ens vara svartsjuk? OM din partner tänkt vara otrogen så
struntar den antagligen inte i det för att du är mer kontrollerande!
Så jag säger BORT MED ALL SVARTSJUKA! Var tillsammans med
någon du litar på istället och någon som litar på dig! PUSS! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0