Kom på vad dagen "måste göra" är..

Måste ju söka jobb. Förstår inte varför jag MÅSTE!
Okej, jag vill ha ett jobb men kan inte jobba som
det är nu och VEM vill anställa en gravid tjej med
mindre än 2 månader kvar tills barnet kommer?
Skall bli skönt att slippa sånt sen och när vårt barn
börjar på dagis ska jag plugga vidare och göra
det jag vill göra istället för att ha ett tillfälligt jobb
som jag inte ens trivs med. Hade däremot kunnat
göra något annat om dagarna så man slipper sitta
hemma, orkar inte umgås med folk hela tiden
det räcker att göra det ibland.. Men sysselsättning
sökes?

Kommentarer
Postat av: you know whoo ;0)

söka jobb..NU???

what?? konstigt..hur tänkte dom då??

2010-09-13 @ 20:08:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0