Skitpolitik?

Jag gick in på expressens hemsida för att kolla
hur de röstat i Bromölla (en by i Skåne som jag
kommer ifrån från början) och hur vi röstat här
på gotland! Jag är inte förvånad kan jag säga!
Till riksdagen röstade Bromölla 15.4% på SD!
Jag är inte förvånad för Bromölla består bara
av nazister som röstar för skojsskull ungefär!
De vet nog inte ens vad SD står för! Jag kan
gå med på att de kan få några mandat
men mer än så ska det inte vara!
Till kommun-valet röstade Bromölla på
SD igen, och där blev det 16.8%!
Gotlands röster till riksdagen.. Här finns inte SD
med ens, jag vet inte varför, om SD blivit räknade
till Övriga partier här. Men här kan man väl vara
rätt nöjd med rösterna. Kollar man på kommun-
valet så finns SD med där med 2.4%. Jag blir
nästan lite stoltare av att bo på Gotland än att
vara ifrån Bromölla när man kollar sånt här.


Det var väl allt jag hade och säga om denna politiken.
Är inte så jätteinsatt men jag vet i af att jag röstade rätt
och MÅNGA röstade fel! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0