Tidig morgon. Usch!

Idag blev det en tidig morgon. Har ju blivit det förut med
men då har jag vaknat av mig själv idag vaknade jag av
klockan och det är fan hemskt! Har varit på MVC klockan
8 och skulle ta prover fastande men smart som jag är så
kom jag på det efter två tuggor! Men proverna såg bra ut
i alla fall, de såg ut som fastande ändå så det gjorde inget.
Och hjärtljuden var lite lugnare idag! Förra gången låg de
på 158 och det var för högt tyckte hon, men idag var det
ett typvärde på 150 (typvärde är det som visas mest) men
när hon satte dit den från början var det uppe i 169 för
den sparkade runt och hade ett litet gympapass! Nu gick
jag hem till Jimmy för att låna hans dator, börjar bli dyrt
att blogga från mobilen hela tiden, både som sms, mms och
att gå in på internet och göra det den vägen. Men men!
BTW! jag tycker inte om vågen längre! ;)

Kommentarer
Postat av: Carro - Mamma till Adam & Alisha

Jag var 19 när jag fick Adam och 21 nu när jag fick Alisha.. Men alla säger att jag ser yngre ut, oftast säger dom 16-17 år haha..

Va kul! När har du bf?



Nej knark är så onödigt..

2010-09-09 @ 10:40:06
URL: http://mammaadamochalisha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0