vad hände i helgen?

FREDAG
i fredags var jag hemma själv och kollade på tv bara.
slocknade ganska fort. fick även veta att en "bekant"
gått bort. Har bara träffat henne en gång men det
räckte, hon finns i mina tankar. har haft rätt mycket
kontakt med henne över internet och jag vet att hon
var en underbar tjej. Hon var en av de första som fick
veta att jag är gravid. Jag vet att hon har det bättre
nu! REST IN PEACE! vaka över din fam från himlen!
LÖRDAG
i lördags var det städdag på dagen. finns dock lite
kvar att trixa med men det är sånt man gör varje
dag i princip. på kvällen åkte jag och jimmy till stan
med jessica och pedro. Vi åt indisk mat, min skulle
vara mild men känslig som man är så slaktade jag
hela den redan slaktade filén. det var gott och jag
blev mätt fastän jag fick ta bort halva maten ;) Efter
maten åkte vi och bowlade. Eller jag kollade på för
jag får sammandragningar väldigt lätt och har blivit
tillsagd att ta det lugnt och inte bära tungt och man
vill ju inte föda så här tidigt och åka till linköping med
en stackars bebis som behöver hjälp för att leva!
SÖNDAG
Igår ringde jag till Tanja och pratade lite skit och sen
pratade Jimmy med Linus och då fick de för sig att vi
skulle hitta på något så då åkte vi till dem i Roma sen
till stan och handlade lite och sen till Roma igen och åt
mat och spelade PS. var en jättetrevlig dag! sen hem
och slockna i sängen direkt. Jag älskar min 90-säng
som några plankor är sönder på (behöver inte säga
varför :P) och som jag har två bäddmadrasser på.
Vissa tycker 90säng är för litet men jag trivs i den och
jag kan breda ut mig så mycket jag bara kan. har
två stycken men den andra står mot väggen för
jag kan ju inte använda båda samtidigt ellerhur? :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0