Väntar massa paket idag!

Väntar massa paket idag. Fick veta på mail nyss att ett av dem
kommit till pressbyrån. Har aldrig hämtat paket där förut från
DHL, har bara hämtat på shell. Men men får väl hämta det sen
då. Och när posten kommer borde det komma fler! Här är lite
som jag köpt. Det mesta är "underkläder" som inte kommer
synas då det är vinter när bebisen kommer så då kan man ju
köpa vad som helst eller hur? :)
Brun plychtröja och randig body!
Randig body och plyschbyxor
i<3dad och i<3mum kläder och en STRONGER body! :)
två stycken sparkdräkter
"extraoverall". fick en av syster som är VIT och jättefin men köpte
en till som kan vara en extraoverall om den vita blir smutsig!
Två par ljusblå hängselbyxor, två randiga bodysuits
ammningsarmband som man sätter på den armen man ammade sist.
Alltså om du ammade ifrån höger bröst sätter du armbandet på höger
arm och sen tvärt om, i hjärtat kan du också ställa in tiden när du har
ammat sist, väldigt praktiskt om man frågar mig eftersom jag har ett
väldigt dåligt minne. Kommer bli använt flitigt tror jag! :) mycket bra!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Riktigt fina kläder och vilket fiffigt armband! :)

2010-09-07 @ 21:05:18
URL: http://anotherdaywithcaroline.blogg.se/
Postat av: thildaaaa

vad fina kläder! känns som ni inte vet om det blir en pojke eller flicka? :) <3 <3

2010-09-09 @ 11:14:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0