Äntligen!

Nu har vi äntligen börjat komma i ordning
här hemma! Vi har nu två gästrum, som
inte har så mycket möbler, det ena har en
90-säng och ett databord! Inte så mycket.
Det andra har två 90-sängar på golvet och
inget mer. Men det är i af bättre än att det
ska stå en massa skit där! Vårt andra
vardagsrum bestod förut av massa säckar
som inte var uppackade men nu är allt fixat!
Min garderob är äntligen rensad och de
kläder jag inte ville ha ska ges bort..

Lägger kanske upp bilder sen, fastän
jag inte trivs så bra!

Men idag blir det bara till att ta det lugnt
för jag har fortfarande riktigt ont i magen.
Jimmy stannade hemma från jobbet idag
för att hjälpa mig med Kian! Riktigt gulligt
av honom tycker jag! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0