Bajs, bajs, mycket bajs!

HAHAA BILDEN LIKSOM!!!

Dagen började med en mysig bajsblöja! Härligt! Innan Kian har
fått mat på morgonen så sprattlar han jättemycket och är verkligen
jättevild! Men jag kan ju inte direkt ge honom mat med bajs i blöjan
känns inte sådär jättesnällt! Så jag går ner för att byta blöja och så
tydligen har han lärt sig ta tag i exakt allting under natten för han tog
tag i torrservetterna jag la bredvid honom, han tog tag i våtservetts-
paketet som låg åvanför honom. Det var MUUUCHO bajs så jag fick
lägga blöjan på skötbordet också för att det skulle gå så fort som
möjligt, så han inte kissar eller någonting! Ni kanske kan gissa vad
som hände? Självklart doppar kian HELA handen i bajsblöjan, får tag
i en "klick" och smetar ut på hela sin mage! Mysigaste ungen i stan!

Jag utbrister bara "neeeej kian!!!" och han svarar med ett leende!
Visst är det helt underbart med barn? I af med Kian som nästan
alltid är glad! Min lilla sötnos!


Vädret i Lärbro idag är inte så jättekul, idag
blir det tyvärr ingen promenad! TYPISKT! :(


Kommentarer
Postat av: Lixy

det var rödahund mässling och kikhosta, usch usch :)

2011-02-08 @ 11:21:10
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0