Det jag köpte!

Någon anonym ville visst se allt jag köpte
(paketet som kom på posten) så här har
ni en del av det!

Byxorna, fast svarta och på mig gick de enda ner till foten
och det var det som var meningen också! Jättesköna. Ska
ha dem till träning eller när jag är ute och går! :)

Jeanslegging, fast lite gråare!


strandklänning som går att knyta hur man vill!
Går även att ha som kjol! :)

Tunika! Ska KANSKE ha den och jeansleggingsen på dopet!

Jacka, fast i grått!!

Sen köpte jag badshorts, BH-linne, förvaringslådor och lite
smått och gott! Alla kläder satt perfekt också! Kan inte bli
bättre ju! :)

Kommentarer
Postat av: [email protected]

Vill också ha typ en sån jacka! Och byxorna där uppe me =P hahah.. Vill ha o vill ha jämt..

2011-02-18 @ 11:05:57
URL: http://konsumkasse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0