Dopet i korthet!

Stressat hela morgonen. Fick hämta Tanja, Linus och Emilia
i Slite eftersom de inte kunde ta sig! De skulle åka med två
stycken som bestämde sig i sista sekund att inte komma! Sen
bestämde sig även min syster att hon inte ville komma så
det var bara min ena syster som blev fadder och Tanja!

Syster Therese sjöng i kyrkan och det var jättefint, men
hennes son Isac började spela på orgeln mitt i allt så alla
började asgarva och låten fick avbrytas för tillslut brast
det för syster också! Tyckte faktiskt synd om henne :(

Kian fick ett ljus (som alla får) men även ett halsband
av prästen, det visste jag faktiskt inte men det var ju
jättefint!

Efter kyrkan gick vi alla till församlingshemmet! Kian
hade varit så snäll i kyrkan och inte sagt ett ljud! Och
i församlingshemmet lika så! Vi bjöd på kallskuret med
potatissallad, vanlig sallad och bröd! Sedan blev det även
tårta, chokladbiskvier, giflar och toscakakor!

Under fikan kom vi med en överraskning!
Vi skulle förlova oss! :)

Så ja, nu är jag och Jimmy förlovade! Fick se några tårar
av vissa! Jag höll även på att släppa en tår men höll tillbaka! ;)

Den enda bilden jag har ifrån dopet! Systerson Isac vägrade
inse att Emilia var lite småkär i honom för han var ju en tuff
dinosaurie som var jätteelak!! Men tillslut var han lite kär i
henne också och skulle pussa massor! Så sööta så!

Alla släktingar till mig följde med hem hit, men åkte ganska
fort igen för Isac blev dålig och började kräkas! Stackaren!

Det var det. Har inga bilder från dopet än eftersom jag inte
kunde fota själv men tar gärna emot bilder från de som fotade!

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja, det var ju minst sagt en händelserik dag, haha :-)

2011-02-26 @ 22:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0