En enda dag!

Ja, en enda dag har det varit fint väder sen Kian föddes och det är
dagen då denna bild är tagen. Den 28 Januari. Det är den enda dagen
det varit sol och samtidigt inte blåst ett dugg! Jag passade såklart på att
gå ut en sväng. Höll på att gå vilse i STOOOORA Lärbro. Hittar ju daktiskt
ingenstans här. Lite tråkigt egentligen, men Jimmy mamma har sagt att
hon ska visa mig runt lite vart man kan gå och så när det blir lite finare
väder. Hon har även sagt att hon ska komma och hämta Kian i vagnen
så jag kan få lite gjort här hemma och det är ju faktiskt jättesnällt! För
alltid när man börjar med något så vakna Kian. Det är alltid så, typiskt!

I alla fall så längtar jag tills snön försvinner och det är MINST 10 grader
varje dag.. PLUS alltså! Och jag längtar tills Kian kan få vara med lite
ute, utanför vagnen, och får kolla sig omkring lite. När han var jättesvett
så tog jag ut honom på trappan, när det inte blåste och inte var så kallt
och han blev helt vild och skulle kolla på allting. SÅ SÖT! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0