Enformiga morgnar!

Varje morgon börjar med att Kian väcker mig genom att prata i sin
säng. Jag går då upp och gör mat, hämtar en blöja och tar en tablett,
sedan in till rummet, tar upp honom ut sängen, byter blöja, ger honom
d-droppar, ger honom mat, rapar honom, sätter honom i babysittern
framför TVn så han kan kolla på CAREBEARS och sitta och skratta
och prata med dem. Sedan går jag och gör min frukost.. Te, musli,
knäckemacka. Äter upp det och då börjar Kian bli lite gnällig så
jag tar upp honom och oftast har han gjort nummer 2 i blöjan, om
inte lägger jag honom i sängen och han sover en timme och under
den timmen fixar jag med disken, kollar facebook och nu slänger
jag in ett inlägg på bloggen! Har alla såna rutiner varje morgon?


Kommentarer
Postat av: Anonym

God frukost :)

2011-02-12 @ 11:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0