GALLSKRIK!!

Ja, det är det enda jag har hört på idag och nu är jag riktigt slut i
huvudet och ont i både huvud och öron har jag! Jag har verkligen
haft tur med Kian som är så snäll och glad mest hela tiden men idag
har det varit hemskt! Han verkar ha ont i magen för han var lös
idag och han har pruttat supermycket och magen är stenhård på
honom! Tur att han kan bajsa, prutta och rapa i af! Han gallskrek
till och med när vi skulle bada honom. Det har faktiskt aldrig hänt
förut. Han börjar alltid skratta, prata och sparka med benen så
hela badrummet är genomblött! Det var det ju idag också men inte
av samma anledning tyvärr! Om han är likadan imorgon (med tanke
på att han haft feber också, har dock inte tagit tempen idag) Så ska
jag kräva att BVC eller läkare kollar nogare på honom för det har
varit en helomvändning!
I Fredags var jag vid läkaren för att han haft feber och min systers barn
är öronbarn alla tre! Läkaren kollade inte ens i öronen, och ingen annanstans
heller. Hon luktade i blöjan och FÖRSÖKTE ta tempen på honom men hon
vågade inte och fick be en sköterska som var så försiktig så man kunde
tro att hon höll i en tunn glasfigur! Hon fick inte ens in tempen i örat på
honom så hon sa själv att vi inte skulle rätta oss efter att det stod 37 grader
på den. När jag sen kom in till läkaren igen gullade hon bara med honom
som om hon aldrig sett en bebis förut! Och till hennes gullande med min
bebis bidrog jag med 100 kronor! SKITSLITE!


Kommentarer
Postat av: MARIA TOMTLUND

De är det som är så jävla dåligt. alla bvc på ön och även vårdcentraler på gotland borde vara gratis för barnen.. det är de i kalmar län. så skönt.

2011-02-06 @ 22:58:29
Postat av: Anna

Jo, jag var med min syster hos läkaren för ett tag sedan med hennes lilla bebis som var sjuk och det var minsann gratis! Jag blev helt chockad när hon sa "100 kronor"

2011-02-07 @ 08:51:28
URL: http://pannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0