Gammal och grå!

Om lite mindre än en månad går jag fråg tonåring till 20-åring! Det
blev jag påmind om igår då jag fick present av mormor och moster!
Min moster gav mig jättefina scrapping-papper och andra småprylar
till scrapping och pengar. Mormor gav mig också pengar! Ska nog
lägga undan alla pengarna så jag inte slösar upp dem. Har så jag
klarar mig plus mycket mer så det är ju bättre att lägga undan då!

Tänk att jag redan blir 20 år?
MEN
Jag blir 20 åring som mamma till den underbaraste pojken jag
någonsin kunnat önska mig och förlovad med den underbaraste
man någonsin! Jag skulle inte kunnat ha det bättre!

Tror inte det blir något speciellt när jag fyller år.
Gå på systembolaget måste man ju, men jag
fasar för att inte behöva visa legg! :( Sen vill
jag nog inte gå ut som alla andra gör, jag är
nog faktiskt hellre hemma! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0