Herregud!

Vissa gör en höna av en fjäder!
Tror att ALLT kretsar kring dem!
PINSAMT!

NÅGON har visst missat
all otrohetdrama bland
"storbloggarna" och tar
åt sig själva, VISSA är
så självgoda så de tar
åt sig av allting för att
denne vet att alla tycker
illa om h*n.

Jag har aldrig skrivit några namn när jag skrivit
om "storbloggare" men denne verkar tro att den
är det. Och jag ska tydligen bli anmäld för förtal
för något jag skrivit om många personer och utan
namn. Däremot kommer denne anklagande person
bli anmäld då jag är uthängd MED namn på bloggen
plus att hon skriver om att jag BORDE vara en dålig
mamma trots att hon bara träffat mig 1 gång i princip
och hon har ALDRIG träffat mig med min son för jag
hade inte ens honom då. Det om något är förtal!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0