LÅÅÅÅÅNGT hår!

Mitt hår verkar aldrig växa! Och sen jag blev gravid har det
brustit varje gång jag borstar det! Klippte av hyfsat mycket
för att håret skulle må bättre, men hjälpte det? NEJ! Vet inte
vad jag ska göra. Begär inte att jag ska få så långt hår som
på bilden men i af längre än vad jag har nu! löshår är inget
alternativ för jag trivs verkligen inte i det, och man ska ju
trivas med sig själv eller hur? Obekvämt och ganska så
äckligt egentligen med löshår! Det är ju antingen plast som
kan mögla hur lätt som helst eller så är det äkte hår som
kommer från någon annan människa? Hur äckligt är inte
det? Tänk om de skulle ha så på lösögonfransar och lösnaglar
också. ÄKTA lösnaglar och ÄKTA lösögonfransar! USCH!


Kommentarer
Postat av: Therese

Sluta slinga och färga hemma, köp riktigt bra schampo och inpackning, t.ex från loreal (säljes endast hos frisörer)

2011-02-07 @ 17:49:20
Postat av: Anna

Jag har bra shampoo och hårinpackning! :)

2011-02-07 @ 18:07:37
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: Kim

Håret e ju behandlat :)

2011-02-08 @ 00:00:52
Postat av: malin

istället för att köpa FÄRG så köp toning,(eller slut o färga )det sliter inte på håret på samma sätt.. annars inpackning 2 ggr i veckan, de gör ja

2011-02-08 @ 15:48:59
Postat av: Lina

Jag tappar sjukt mycket hår nu. Men de gör man efter man har fått barn.

2011-02-08 @ 21:16:28
URL: http://www.familjenbrostrom.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0