Mycket att göra! Dumma knä, dumma rygg!

Jag har så mycket att göra idag! Behöver plocka undan, fixa lite
tvätt, dammsuga, diska, bada kian, damma med mera.. Så vaknar
man med ett knä som gör ont HELA tiden och en rygg som gör minst
lika ont. Kan knappt gå! Hur ska dett gå då? Och en son som ska
bäras runt på när han är vaken (vilket han är vädligt mycket) Och
inte kan jag kontakta Jimmy hellr för hans mobil ligger visst på bordet!

Tanja och Linus kommer i eftermiddag/kväll och det kan ju se någorlunda
bra ut då? Dessutom ska vi stäa STORT också eftersom mamma, roger och
syster kommer på onsdag natt!

Fast i källaren och på åvanvåningen får Jimmy städa för jag
vågar inte gå till de ställerna ;) Verkligen inte källaren om
ingen är med för jag är LIVRÄDD för källare! Duschen är
ju där nere också så jag duschar ALLTID på kvällen när
Jimmy kommit hem så han kan vara där nere med mig! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0