Nawww min lilla pojke!

Lilla Kian har lyckats vända på dygnet av sig själv! Han tycker
att han kan somna klockan 18 och sen väcker jag honom både
klockan 20 och 23 för mat och sedan sover han till 4-5 men så
ska vi inte ha det! Mycket bättre som det var förut så han somnade
runt 20.30 sen väckte jag honom igen klockan 23 för mat och sen
sov han ända tills 8-9-10 någonstans! Det var perfekt och han verkade
även trivas med det! Men nu när han vänt på det lite så är han mycket
gnälligare på dagarna och all min energi går åt till att försöka göra
honom glad! Det är iofs kul det också men när man kan förhindra
det så är det ju mycket mycket bättre! Jimmy försöker hålla honom
vaken nu och det är ju lättare sagt än gjort! Han försöker busa med
mera men Kians små ögon slår ihop direkt igen! Haha så söt så!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0