Rädslor och fobier!

Det är sjukt mycket jag är rädd för eller
har fobi för! Kan nog inte ens komma på
allting såhär på rak arm, man jag ska i af
försöka!

Detta tycker jag är RIKTIGT äckligt:
  • toaletter
  • spindlar
  • källare
  • fötter
  • ormar
  • småkryp i allmänhet
  • toalettfläktar
  • beröring (folk man inte känner JÄTTEBRA)
  • uteliggare
  • möss
  • råttor
  • löss
  • spya
  • clowner
  • mörker
  • tomma hus
  • hål i marken
Sen kom jag inte på mer just nu.
Dessutom vaknade Kian och nu ska han ha mat :)

Kommentarer
Postat av: N

Oj vi har en del likadana fobier vi :)

*Spindlar

*Källare

*Fötter

*Ormar

*Råttor

*Spya

*Clowner

*Mörker



och Ensamhet!



Haha det är jobbigt att vara vi :)

2011-02-18 @ 07:26:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0