Seriöst, detta är löjligt!

Det enda som finns här runt omkring är intriger och bråk!
Folk beter sig som 5 år och ska frysa ut varandra. "du får
inte leka med oss!" Folk hittar på saker om varandra. Om
du kommer till gotland så vet folk mer om dig än vad du
själv vet. Så är det alltid! Nu har jag blivit anklagad igen.
FALSKT! Allt är lögn, såklart! Däremot tänker jag itne ens
försöka försvara mig. Jag tänker inte lägga mer energi
på det än detta inlägg! Det finns så mycket viktigare
saker! Vilken vuxen människa ljuger så mycket och hittar
på saker om en annan människa för att förstöra? Det
är helt sjukt! Finns det vuxna människor på gotland?
Eller är allas liv att "du får inte vara med henne när
jag är osams med henne, så det så!"

Jag blir så trött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0