SKITBODY!!!

Jag la ju upp en bild på denna bodyn som jag hade köpt till Kian..
Han har använt den EN gång och den har alltså tvättats EN gång
och nu när han skulle änvända den för andra gången så börjar den
där hunden släppa från tyget! Han fick tag i en bit och skulle stoppa
in den i munnen, men jag hann se det innan som tur var! Vet inte
om han fått i sig något innan men bodyn åkte av i af! SKIT OCKSÅ!

Så ser den ut nu! Jag försöker pilla bort restan av märket nu
så han kan använda den igen! Den bli nog snyggare utan för
det där som INTE är på hunden, de krummelurerna som är
runt om är inte tryckta på samma sätt, det sitter FAST i af!


BTW!!
märket är "petter & kajsa".. Finns att köpa på klädhuset t.ex
i Visby.. Jag kommer aldrig mer köpa kläder av det märket
oavsett vad! De borde veta att trycket inte sitter kvar, de
borde i af testa alla barnkläder innan det säljs för att veta
att det inte är någon fara! Tycker ni inte? Finns ingenstans
på internet att man kan kontakta dem heller. DÅLIGT!

Kommentarer
Postat av: dez

köpte en likadan till vincent på decaup. 1 tvätt och den gick inte att rädda.. skitbody -ja

2011-02-10 @ 00:56:55
URL: http://denzohdahlia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0