Svar på kommentar!



SVAR: Nej, jag ammar inte. När Kian var 2½ vecka hade han
inte gått upp ett enda gram på en hel vecka. Han hade skrikit
och snuttat STÄNDIGT i tre dagar, men jag trodde att han bara
hade ont i magen! Det visade sig sen att han inte fick i sig någon
näring av min mat! Jag skulle både amma och ge ersättning men
när han väl fick flaska vägrade han att ta bröstet igen! Jag försöker
fortfarande få honom till att ta bröstet och det går bra några snutt
IBLAND, men det är inget han nöjer sig med!

Dessutom påverkas inte barnet om man dricker
ett glas vin. Jag har till och med för mig att man
kan dricka 3 glas vin utan att det går över till
bröstmjölken! Sen är det ju upp till föräldrarna
om de vill dricka alkohol eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0