tråkig blogg p.g.a noll bebisbilder?

Fick precis den dummaste kommentaren någonsin och
den blev inte accepterad! Att min blogg inte är rolig och
att jag inte visar bilder på min son! Det är väl upp till
mig om jag vill visa bilder på honom eller inte? Både jag
och Jimmy (Kians pappa) har valt att vi lägger inte upp
bilder någon annanstans än på facebook för där kan
man själv styra vem som får se och vem som inte får
se! Och visst, min blogg är tråkigt, men jag tvingar
ingen till att läsa, det är många som frivilligt går in på
bloggen varje dag och läser. Tråkigt? Suta läs!

Tråkigt att du var anonym, annars hade du ju kunnat
få en bebisbild som plåster på såren! HAHA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0