Vi lär känna varandra bättre och bättre!

Vi lär bara känna varandra bättre för var dag som kommer! Allt blir
lättare hela tiden och rutinerna kommer som de ska! Jag vet hur jag
kan göra när du blir ledsen, även om du redan har ny blöja och ätit.
Jag märker på dig när du vill sova och jag märker på dig när du inte
vill ligga ner mer, när du vill sitta "själv" och när du vill ställa dig upp!
Jag älskar att se dina framsteg hela tiden och jag blir chockad varje
dag när jag får se nya saker hela tiden som jag inte visste att du
redan kunde! Jag älskar att du pratar hela tiden och vill vara med
överallt och kolla på allting, det är så man upptäcker världen! Jag
älskar att du är min (och Jimmys) och att jag får vara en del av
hela ditt liv! Jag älskar att jag får se dig växa upp och veta att det
är jag som skapat dig (med Jimmy) och det är jag som lär det det
mesta och jag kommer vara din förebild och i ditt hjärta och blod!

Jag älskar dig Kian!


Kommentarer
Postat av: Lixy

Ja hundägare är fan dumma i huvudet, bor du på gotland förresten?

2011-02-11 @ 12:42:51
URL: http://lixy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0