Visste du?

Hur lång är du?
172 centimeter. 

Vilken ögonfärg har du?
Gråblågrönbrun. ;)

Vilken hårfärg har du?
Är blond från början, hade vitblont hår när jag var liten. Nu har jag mellanbrunt med blonda slingor!

Familj?
Jimmy och Kian är min NYA familj.
Annars är det mamma Anette, pappa Thomas, syster Therese, syster Sofi!

Har du någon bil?
Ja, en saab 9-3. <3

Musik du lyssnar på?
Har en väldigt blandad musiksmak. Kan lägga upp min spotify playlist som är aktuell för mig just nu! Tröttnar fort på musik!

Vem ringde dig senast?
Syster Therese.

Var tror du att du befinner dig om tio år?
Vart som helst utom på Gotland!

Vilka städer har du bott i?
Ingen stad, men Bromölla, Tosteberga, Othem, Tingstäde, Slite och Lärbro.

Hur många högskolepoäng i det gamla systemet har du?
Inga??

Vilken är din favoritglass?
ben & jerry's cookie sandwich.

Kan du några andra språk än svenska?
Engelska, några ord på tyska, några FULA ord på andra språk! räknas rorövovarorsospoproråkoketot?

Har du någonsin åkt ambulans?
Nej, aldrig! :)

Har du fått fortkörningsböter någon gång?
Nej, tack gode gud för det! Jag kör lagligt!

Favoritdrink?
Drinkar är för bimbos!

Hur gör du för att lufta din ilska?
Svär, skriker, gapar!

Vad är du rädd för?
spindlar, ormar, småkryp, källare, toalettfläktar, toaletter!!!

Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Falskhet, blyghet..

Hur många tatueringar har du?
En ful amatörstatuering på vaden.

Vad ska du göra idag?
Göra i ordning rummet som syter ska sova i när hon kommer hit på dop, samt rummet där mamma och hennes SAMBO (de har precis flyttat ihop) ska sova i och städa ur min garderob. Har alldeles för mycket kläder!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0