ÅÅÅÅH VAD JAG BLIR ARG!!!

För typ en månad sen vann jag en auktion på tradera på ett headset
till min telefon. Jag betalade direkt och har mailat säljaren tusen gånger!
Går in på tradera och ser att han nu har avslutat sitt konto, men han har
många positiva omdömen.. Har nu SMSat honom för han svarar inte när
man ringer och jag frågar om han tänker skicka det någon gång. Som svar
får jag bara "elin?" jag säger då nej anna.. och han skriver "jag fick retur
från en som heter elin.. fel adress." jag svarar igen att jag heter inte ens
elin, jag vill ha mitt headset nu annars får jag anmäla det. Okej, det kostade
inte mycket, men jag blir så arg ändå. Jag har betalat för något och väntat
på det länge i hopp om att det ska ligga i postlådan någon dag när jag ska
hämta in den! IDIOTER! Ska aldrig mer handla på tradera! FUCK!

update:
nu fick jag "Hej Anna! Jag skickade luren den 18/1.
Men då du inte har fått denna är jag vänlig och skickar
dig ett nytt par idag :) Ursäkta för postens slarv. Mvh."
Får väl se om det kommer med posten dådå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0