Aj min röv!!

VARJE VINTER!
Ja, exakt varje vinter är jag livrädd för
att halka omkull för att slå mig. Det är
så pinsamt om någon ser och det gör så
förbannat jävla ont! Denna vintern tyckte
jag att jag hade klarat mig bra genom att
inte ramla en enda gång....

FRAM TILL IDAG!
Skulle gå till affären och handla något till lunch
för det fanns inget hemma som var upptinat..
Utanför vår infart var det snö på marken eftersom
det har börjat snöa idag igen.. TYPISKT.. Under
snön var det IS! Som den is som ligger på sjöarna
fast tusen gånger halare ungefär! Jag for på arslet!
Tack gode gud för att jag inte höll kvar i handtaget
på vagnen för då hade jag dragit kian med mig i fallet!

Här är olycksplatsen! Tog dock bilden när
jag kom tillbaka från affären så det hade
hunnit att snöa lite över isen! Men gud vad
jag har ont i röven, ryggen och nacken nu!

tyck synd om mig snälla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0