Avskeda väktaren tack!

Vad är en väktare egentligen? En människa som har
polisyrket som högsta önskan men inte kom in på
polishögkolan? Det skulle inte förvåna mig, och jag
förstår ju varför de inte kommer med! Har nog aldrig
träffat en väktare som är trevlig. Idag när vi skulle
till Willys var klockan kvart i nio och willys stänger nio.
Jag skulle in i mejeriavdelningen för att jimmy ville
ha någon dricka UTAN kolsyra eftersom han hade lite
halsbränna och var jättetörstig! Tror ni inte väktaren
har bommat igen där då? Han sa att de stängde faktiskt
så han tänkte inte öppna där igen! Jag springer då
som en yr höna och letar efter dricka någon annanstans
men det fanns inte så jag fick strunta i det och gick mot
barnmaten istället för att köpa ersättning! Då springer
den där fula vakten efter mig och SKRIKER hört och surt
om jag inte var klar någon gång för de stänger minsann
nu, och då var det faktiskt 5 minuter kvar till stängning
och jag var ute ur affären innan klockan var 21!

Fuck you säger jag bara! Ska skicka till chefen och be
honom ge väktaren än varning annars förlorar de mig
som kund i af. På ett ställe där man vet att man kommer
möta människor borde man ha trevlig personal både i
och utanför kassan. Och mejerikylen SKA inte bommas
igen fören affären är stängd.. PUNKT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0