bloggar igen!

Har inte velat blogga så mycket i helgen vet ej varför!
Igår i af åkte vi till stan på morgonen och fyndade en
massa på rean.. En overall till Kian till nästa vinter för
endast 49 kronor!!! Bodysar 29 och 49 kronor, jeans 49
kronor, pyjamas 49 kronor. Känner inte att jag vill
lägga ut 300 spänn på en body som han kanske använder
2-3 gånger.. Sen åkte vi till Roma till Tanja och Linus
och pratade lite skit och åt mat. Det blev kyckling. Till
efterrätt blev det paj.. hallon(!!!!) och björnbärs paj..
(tänk att jag åt hallon va? tänk om jag får kräksjukan??)

Nu har vi precis ätit lunch.
Det blev vinbärsglazad fläskytterfilé (som blev över i fredags), kryddiga
klyftpotatisar, sallad och KALL bearnais.. Mumsigt värre! Kunde dock gjort
bearnaisen själv men jag har ju redan exem på fingrarna och vill inte ha
fler blåsor av vispen! Det tar ju sin lilla tid att göra egen!

Använd förresten aldrig pappersformar till dumlekakor! FAIL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0