Dålig uppdatering?

Ja, det kan man verkligen säga. Jag har all tid i världen att blogga
eftersom Kian är EXTREMT lugn och kan ligga i kolla på allting medan
jag gör en massa annat, men jag har ingenting att blogga om! Vad ska
jag skriva? Är det intressant att läsa att "idag vaknade jag klockan 8.30
och gav Kian mat och d-droppar sedan somnade vi om till klockan 12
och då fick Kian mat igen sen låg han i babygymmet i 30 minuter sedan
in i sängen för att sova igen och då kollade jag lite på tv och plockade undan
lite"?? Nej, skulle inte tro det va!

Förresten så har det äntligen börjat bli lite ordning i huset tack vare att
jag inte prioriterat datorn. Har äntligen rensat alla kläder och det som är
för stort eller som jag inte vill ha ska en kompis kolla på om hon vill ha,
sen åker det till kupan. Det har tagit plats allt för länge i min lägenhet
och nu i huset!

Och nu är det dags att planera dopet också. Har redan bokat kyrkan
och församlingshemmet och min släkt har boka resa hit. Mina systrar
Therese och Sofi ska sjunga på dopet. Är glad att jag äntligen tog mig
själv i kragen och ringde pastorsexpeditionen! Det tar ju bara 2 minuter ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0