Det gäller att bunkra upp!

Jag har nu 6 paket sånahär blöjor från Willys som vi ska börja använda
efter alla pampers blöjor i storlek 2 är slut. Dessa blöjorna är precis som
pampers tycker jag, fast billigare! Det gäller ju att bunkra upp med blöjor
och sådant så man inte helt plötsligt märker att OJ, vi har 5 blöjor kvar,
måste springa till affären!!! Sånt vill jag inte veta av. Lika dant ersättning..
Nu har vi dock bara 3 paket, men det är dock det! Tycker att man alltid ska
ha allting hemma till sitt barn. Specc ni som inte har så mycket pengar som
t.ex röker upp halva inkomsten med mera.. Barnet ska gå före i alla lägen!

Kommentarer
Postat av: Linda

Varför trackar du ner på folk som röker. Vill dom göra de låt dom.

2011-01-25 @ 10:49:51
URL: http://ljeriksson.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag trackar inte ner på dem. Jag tycker bara att barnet ska gå före.. Vet några stycken som klagar på att de inte har någon mat hemma varken till sig själva eller sina barn men de har cigaretter.. Har man råd att röka så kan man ju självklart göra det om man vill.. Men som jag skrev ska ju barnet gå före allt!

2011-01-25 @ 11:02:21
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: jennie

jag röker, men å andra sidan har jag råd å göra det(tyvär)

håller med dig helt klart,har man ej råd å handla till sitt barn så ska man ej då heller röka.

jag köper blöjor & välling mm innan jag ens handlar mina cigg.

jag står ju hellre utan cigg än grejer till mitt barn.

2011-01-25 @ 12:40:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0