Förklaring!

Förklaring från förra inlägget:

Jag klankar inte ner på rökare. Jag menade bara att
det finns väldigt många föräldrar som väljer att köpa
cigaretter istället för mat när det börjar sina i plånkan.
Har man råd att röka kan man ju självklart göra det om
man vill men man ska alltid ha mat hemma till sina barn.
Jag tycker såklart att alla borde fimpa för det är inte bra
att röka, men det är ett eget val. Däremot mår jag riktigt
illa när jag ser någon som går och röker med sina barn
eller med en barnvagn. Då är det faktiskt synd om barnen!

Välj barnen före cigaretterna tack!

Kommentarer
Postat av: malin

finns många som röker då dom e gravida också.. men man väljer själv.. inget annan kan säga till en att sluta röka vid graviditet eller då man e ute och går med barnen i vagn.. sånt man bestämmer helt sj, vissa försöker sluta men de e svårare för vissa.

2011-01-26 @ 10:13:12
Postat av: Anna

jag tycker det borde vara förbjudet att röka med barnen i närheten! De ska inte lida för att föräldrarna väljer att förstöra sig själva..

2011-01-26 @ 10:20:42
URL: http://pannys.blogg.se/
Postat av: malin hejdenberg

Nej, men det e ännu värre då att röka när man e gravid, barnet får i sig ännu farligare ämnen..men tur att alla tycker olika.

2011-01-28 @ 18:29:42
URL: http://malinlillstrumpa.blogg.se/
Postat av: Anna

Visst är det.. Men jag tycker inte att man ska röka varken när man är gravid eller när man har skaffat barn.. och egentligen inte annars heller :) Men det är ju upp till var och en, bara man inte skadar andra med det!

2011-01-28 @ 23:52:16
URL: http://pannys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0