gulligull med barn?

Det enda jag fick höra när jag var gravid var att det
var så hemskt att föda barn, det gör ondare än vad
man tror och det är ingen dans på rosor att skaffa barn
för det är MYCKET jobbigare än vad man tror och
det är inte alls något gulligull det är bara mata bajsa
sova.. BULLSHIT säger jag! Första natten på BB var
ett helvete för jag hade inte sovit på 9 dagar p.g.a
värkar och när han kommit ut så skrek han hela första
natten och vägrade äta typ! personalen på BB tyckte
att jag skulle lämna honom till dem så att jag kunde
få sova.. Men aldrig i livet! Det är jag som satt honom
till världen och då är det jag eller Jimmy som ska ta
hand om honom, inte personalen. Hur skulle man gjort
om man varit hemma då?

I alla fall så gjorde det inte så jävla ont att föda barn!
För mig gick det fort när jag väl fattade att jag skulle
krysta. Det var värre att ha värkar i nio dagar kan jag
ju säga. Vissa säger att det gör SKITONT med epidural,
men det kändes verkligen ingenting. Jag trodde det skulle
göra skitont så barnmorskan fick jaga mig runt hela rummet
och hålla fast mig när de skulle sätta in den, men jag kände
inget mer än att värkarna bara försvann!

Att ha ett barn är mycket mer än att bara mata och byta
blöja. Det är så mycket kärlek och mys hela tiden! Kian
har dock varit väldigt mycket vaken från början och det
var vanligt för bebisar som mamma gått över tiden med.
Men tiden med barnet blir vad man gör den till!

Kian har förresten ALLTID sovit själv på natten! Jag
ar aldrig låtit honom sova i vår säng. Litar varken på
mig själv eller Jimmy. Tänk om man rullar på honom?
Jag vet att jag rör mig väldigt mycket på natten!

Kommentarer
Postat av: Emma

fel plats vid fel tillfälle. jag blev knuffad, några som gick på mig :/

2011-01-12 @ 16:37:37
URL: http://nolitas.blogg.se/
Postat av: Emma

dom är anmälda :)



gillar din blogg :)

2011-01-12 @ 17:03:14
URL: http://nolitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0