Hemliga statusar!

Jag verkligen HATAR när någon skriver en status som t.ex;
"åh  vad jag längtar tills på fredag"
Oftast tänker jag, okej denna människa VILL att man ska fråga
varför, men kommer hon/han berätta varför hon/han längtar eller
kommer denne svara "det får du se" eller "det säger jag inte" när
man frågar? ALLT handlar om uppmärksamhet på de här statusarna
och de som INTE berättar varför de längtar eller vad som kommer
hända verkar oftast bara skriva så för att de vill ha just uppmärksamhet
och vill att folk ska tro att deras liv är så himla intressant fastän det
inte är det! Skärpning folk! Vill ni inte att folk ska veta så skriv inte det
heller! Har man sagt A får man faktiskt säga B på ett sådant publikt ställe
som Facebook! Det är lite töntvarning på sådana statusar faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0