Hemsk natt!

Det är verkligen hopplöst att sova själv. Det tar så lång tid innan
man somnar.. OM man somnar! Låg och tänkte läääänge igår. Kom
på att sen jag och Jimmy blev tillsammans och varje gång vi so
hos varandra (innan vi flyttade ihop) och även nu när vi flyttat ihop
så har vi gått och lagt oss samtidigt.. Om en av oss börjar bli trött
så säger den "kan vi inte gå och lägga oss nu?" och antingen gör vi
det båda två eller så väntar den trötta uppe en liten stund till. Konstigt
egentligen att man inte bara går och lägger sig när man själv är trött!

HELA detta året (det är ju inte så långt men ändå) har Kian sovit hela
nätterna utan att vakna en enda gång! Men inatt tog det tid för honom
att somna igår och sen vaknade han klockan 3 och gallskrek. Som tur
var kunde jag ge honom nappen, springa och pinka och sen sov han
igen. Klockan 6 blev det samma visa igen. Har aldrig hänt förut att
han bara vaknat och sen somnat om. Han vaknar alltid när han vill
ha mat! Får väl se hur det blir idag och inatt för han var riktigt gnällig
igår! Jag satt i soffan och kollade på TV och sen hör jag ett gallskrik
från sovrummet och sen börjar han panikgråta efter det. Kunde knappt
trösta honom. Vet inte vad det var med honom :S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0