Kianpian sover! Finally!

(sängen utan spjälsängsskydd, med förstor madrass som nu passar perfekt)

Nu sover Kian igen! Denna veckan har han varit lite hopplös och inte velat sova
men idag vaknade han kvart i nio, fick mat, somnade om som vanligt.. Vaknade
klockan 11 och hade bajsat, fick ny blöja. Sen gick vi till affären och när vi kom
tillbaka hem fick han mat igen, sen busade vi lite i soffan, sen låg han i babygym,
sen i min famn och gäspade massor så jag la in honom, gav honom nappen och sin
snutte och bäddade ner honom och sen dess har jag inte hört ett nyst! Igår sov han
bara en timme efter han ätit på morgonen, en halvtimme i min famn vid 16-tiden och
runt en halvtimme inne hos Nathaly och Micke i Jimmys famn. Snacka om att han somna
direkt när vi kom hem sen och sov hela natten! Han somnade även en timme tdigare
än vad han brukar. Skönt att både han och jag är utvilade idag. Och han får hellre vara
gnällig på dagen än på natten. SKÖNT! Är så glad att jag har en son som sover hela natten
och långt innan han är två månader. Han började med det när han var 5 veckor.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0