Snart dop!

Om lite mer än en månad ska Kian döpas i denna kyrkan! Jag har aldrig
varit där, inte ens utanför. Men på Torsdag är det öppna förskolan i
församlingshemmet som tydligen ska ligga där någonstans också! Efter
dopet ska vi hyra församlingshemmet och ha någon slags fika där! Har
inte bestämt om det ska vara något matigt än, men jag tror det! Blir
bäst så då (nästan)hela min släkt kommer från Skåne. Mina två systrar
ska sjunga i kyrkan. Det enda som är kvar är att träffa prästen, bestämma
vilka som ska vara faddrar, bestämma mat och fika och att skicka ut de
sista inbjudningarna! Måste ta tag i det nu! Om någon ar några tips på
någonting så kommentera gärna, jag accepterar dock inte kommentarerna
då det är tips till Kians dop och alla behöver inte veta allting! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0