Vattkoppor!

(BILD GOOGLAD)

Kian har fått vattkoppor. Han fick det i Lördags,
vilket är PRICK två veckor efter han träffade sin
kusin Isac. Min syster märkte på tåget till Skåne
att Isac hade en prick i nacken så det var inte
meningen att Kian skulle bli smittad. Jag var jätte
ledsen när hon sa det och kände mig jättehemsk
mot Kian, men nu tycker jag bara det är skönt!
Han har ungefär 15 prickar MAX. Han har INGEN
feber och han är inte gnällig alls så antagligen
känner han inte ens av det. Han äter som han ska,
han sover som han ska, sover hela natten med mera!

Jag skulle inte kunna vara gladare!

Var förresten på BVC idag för hon ville hålla koll på honom
nu när han har vattkoppor men det var inget att hålla koll på
sa hon sen för han påverkas ju ingenting av det. Han vägdes
när vi var där också och nu väger han 4810g min STORA pojk!
Han har växt om en bekants dotter som är född ca 4(?) veckor
innan honom och hon vägde lika mycket när hon föddes. Dukrig
kille, han växer som en karl ska. ;) Det är ju bara bevis på att
ALLA barn är olika och växer/utvecklas olika och det är inget som
vi föräldrar kan styra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0